Η οπτικοακουστική αγωγή στο σύγχρονο σχολείο
Επιστήμες Αγωγής
- Εκπαίδευση
- ΜΜΕ & Επικοινωνία
- Καινοτόμες Πρακτικές/ Καινοτομία
Επιστημονικός Υπεύθυνος: Δρ. Δημήτριος Πασχαλούδης
Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γνωστικό Αντικείμενο-Ειδικότητα: Μάρκετινγκ
Τηλ: 2321049101
Email: dim@teicm.gr
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος: Δρ. Πούλιος Ιωάννης
Γνωστικό Αντικείμενο-Ειδικότητα: Δάσκαλος, ΠΕ 70
Τηλ: 2321065910, 6946453208
Email: serreschools@gmail.com
- Στοιχειώδης εξοικείωση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών (για την οποία δεν απαιτείται κάποια πιστοποίηση).
- Κάτοχοι ενός πτυχίου ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης (ή δυνάμει κάτοχοι –φοιτητές- ενός τέτοιου πτυχίου)
Διάρκεια: 300 ώρες, 3 μήνες
Κόστος: €250.
Προβλέπεται η εξόφληση του ποσού με τη διαδικασία δόσεων: προκαταβολή €50 με την εγγραφή (το μισό κόστος) και δύο ισόποσες δόσεις των €100 ευρώ. Οι δόσεις θα καταβάλλονται ως εξής: μία μετά το τέλος των 5 ενοτήτων και εξόφληση στο τέλος του προγράμματος.
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Γλώσσα Υλοποίησης Προγραμμάτων: Ελληνική
Ο τρόπος αξιολόγησης προτείνεται να είναι με ενδιάμεσες αξιολογήσεις στο τέλος της κάθε ενότητας τόσο μέσω συνθετικών γραπτών εργασιών, όσο και συμπλήρωση τεστ πολλαπλών επιλογών. με την τελική υποβολή ενός διδακτικού σεναρίου. Τα διδακτικά σενάρια των επιμορφούμενων θα συμπεριληφθούν σε ψηφιακό τόμο που θα εξασφαλίσει isbn παρέχοντας στους συμμετέχοντες και πρόσθετη μοριοδότηση συγγραφικού έργου.
- Η επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος οδηγεί στη χορήγηση Πιστοποιητικού Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης 24 μονάδων ECVET.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
Δρ. Δημήτριος Πασχαλούδης
Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γνωστικό Αντικείμενο-Ειδικότητα: Μάρκετινγκ
Τηλ: 2321049101
Email: dim@teicm.gr
Αριθμόςενότητας | Ονομασία ενότητας | ΏρεςΕνότητας | Διδάσκων | Ώρες |
1η | Οπτικοακουστική αγωγή: αποσαφήνιση εννοιών και ορισμός πεδίου | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
2η | Γιατί είναι απαραίτητη η οπτικοακουστική αγωγή; | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
3η | Αλφαβητισμός στα Μέσα | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
4η | Κατανόηση του ρόλου και του περιεχομένου των Μέσων | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
5η | Ιστορική εξέλιξη της οπτικοακουστικής αγωγής | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
6η | Η οπτικοακουστική αγωγή στα αναλυτικά προγράμματα και η ελληνική πραγματικότητα | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
7η | Παιδαγωγικές προσεγγίσεις για την οπτικοακουστική αγωγή | 25 |
Ιωάννης Πούλιος | 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
8η | Στρατηγικές διδασκαλίας | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 25 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
9η | Το πρόγραμμα σπουδών της Unesco | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
10η | Το πρόγραμμα σπουδών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την οπτικοακουστική έκφραση | 25 | Ιωάννης Πούλιος | 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
11η | Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση project με τη χρήση οπτικοακουστικών εργαλείων: το παράδειγμα της διατροφής | 25 | Ιωάννης Πούλιος
| 20 |
Ιωάννης Σαμολαδάς | 5 | |||
12η | Τελικήεργασία | 25 | Ιωάννης Πούλιος | 25 |